Статті‎ > ‎

Порядок укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки

Порядок укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки


Оформлення земельної ділянки в Україні шляхом відчуження вимагає підготовки таких документів:

-Держакт, завдяки якому підтверджується право власності продавця. У ньому також вказуються основні дані про майно, що продається ділянці.

-Документ, який став підставою для видачі державного акта: договір купівлі-продажу, міни, дарування та ін. Якщо земля приватизувалася за рішенням органів місцевого самоврядування, то його докладати не потрібно.

-Довідка про присвоєння кадастрового номера, якщо раніше він не був присвоєний.

-Експертну оцінку земельної ділянки. Її можна отримати при управлінні земельними ресурсами або її може зробити незалежний експерт, який має ліцензію на право проводить земельнооценочние роботи.

-Довідку з кадастрового бюро в тому, що немає ніяких обтяжень на дану земельну ділянку - відсутність прав у третіх осіб.

-Довідку про відсутність на ділянці будівель або споруд, що видається сільрада або БТІ, так як купівля-продаж і порядок оформлення ділянки з будовою має свої особливості.

-Згода співвласників на продаж ділянки, якщо такі є, наприклад, дружина або чоловік. Згода повинна бути завірена нотаріально.

Продавець і покупець при угоді повинні мати при собі наступні документи:

паспорт;

ідентифікаційний код платника податків;

паспорт та ідентифікаційний код співвласників, якщо такі є;

паспорта та ідентифікаційны коди подружжя, якщо власник або покупець перебуває в шлюбі;

свідоцтво про шлюб або про розірвання шлюбу.

Існують обов'язкові платежі при продажу земельної ділянки:

держмито в розмірі 1% від суми, зазначеної в договорі купівлі-продажу;

відрахування до Пенсійного Фонду в розмірі 1% від суми договору;

при продажу ділянки без домоволодіння сплачується податок з фізичних осіб в розмірі 5% від суми договору;

послуги нотаріуса.

Отримання всіх необхідних довідок тягне за собою додаткові витрати.

Попередній договір

Можна оформити попередній договір, якщо, прорахувавши попередній кошторис на будівництво, у покупця є достатньої суми для покупки ділянки або в продавці не вистачає необхідних документів. У попередньо договорі вказуються терміни підписання основного документа купівлі-продажу і прописуються істотні умови, які будуть підставою для його підписання. Термін укладання угоди, вказаний в попередньо договорі, може бути коротше за угодою сторін. Але укладення угоди пізніше зазначеного терміну може спричинити юридичні санкції. Якщо термін, коли буде підписаний основний документ, не вказано, то таким терміном вважається термін дії попереднього договору. Щоб не було ніяких розбіжностей, краще в попередньому договорі вказувати повний список істотних умов: дата укладення основного договору; докладний опис продається об'єкта; вартість отчуждаеми ділянки; порядок оплати; терміни переходу права власності: після оплати або іншу умову. Під час укладання договору  купівлі-продажу необхідно, щоб договір відповідав вимогам українського законодавства. Після підписання договору купівлі-продажу продавцю нотаріус видає договір купівлі-продажу землі та копію квитанції про сплату податків з прибуткового податку з фізичних осіб. Покупець отримує наступні документи:

-договір купівлі-продажу;

-витяг з державного реєстру в реєстрації договору;

-оригінал держакту, в якому зроблено відмітку про відчуження земельної ділянки;

-копію довідки з земельного кадастру про наявність обтяжень на земельну ділянку.

Після укладання угоди покупець повинен переоформити документи на земельну ділянку. При укладанні договору про будівництво під ключ з нашою компанією клієнт отримує в якості подарунка безкоштовне оформлення прав власності на будинок.

З метою отримання детальної консультації з даного питання звертайтесь за телефоном: +38063-455-81-62. Будемо раді Вам допомогти!

Comments