Реєстрація права власності на квартиру 

Набуття права власності є вкрай актуальною процедурою, яку виконують реєстрацією в Єдиному Державному Реєстрі Нерухомості (ЕДРН). 

Що таке право власності на квартиру?  
Право власності дає можливість здійснювати будь-які дії з нерухомістю в рамках законодавства, а саме:
1.  здавати в оренду;  
2.  робити реконструкцію або капітальний ремонт; 
3.  використовувати в якості застави по кредитних зобов'язаннях;  
4.  використовувати в якості статутного капіталу;  
5.  здійснювати операції купівлі продажу;  дарувати або заповідати. 

Просто вступ у володіння не можна вважати завершеним.  Без оформлення права власності в ЕГРН, колишній власник має можливість неодноразово продати квартиру іншим людям, які своєчасно виконавши реєстрацію, стануть повноправними власниками.  

Де реєструвати право власності на квартиру?
Реєстрація права власності на квартиру відбувається в бюро технічної інвентаризації (БТІ).  Для оформлення квартири власникам необхідно зібрати пакет документів і віддати їх в БТІ через багатофункціональний центр муніципальних послуг (МФЦ), що полегшує громадянам оформлення свідоцтва про реєстрацію права на придбану квартиру.  

Коли і кому необхідно реєструвати право власності в БТІ?
У зв'язку з тим, що існують різні умови вступу у володіння, для кожного виду передбачається свій пакет документації для реєстрації в ЄДРН .  Всі витрати, пов'язані зі збором документів і оформленням права власності, оплачує здобувач. 
У базовий набір документів входять: 
1. Документ, що засвідчує особу реєстрованого власника квартири;  
2. Техпаспорт нерухомого об'єкта;  
3. Кадастровий паспорт квартири;  
4. Документи, що підтверджують права власника на реєстрацію (купча, дарча, заповіт; 
5. Квитанцію про сплату державного мита;
6. Довідка про сімейний стан з ЖКГ; 
7. Відмова у письмовій формі від осіб, які претендують на квартиру як спадкоємці другої черги. 

Базові документи  копіюються і зберігаються в трьох примірниках, а додаткова документація подається на реєстрацію у вигляді оригіналів і ксерокопій. 
В Адвокатському Об’єднанні  «Захист» , ви також можете оформити право власності на новобудову. Для оформлення права власності при укладенні  угоди купівлі продажу в компанію надається нотаріально завірена копія договору.

Порядок реєстрації права власності на квартиру:
1. Заявник зобов'язаний, уявити в БТІ право визначають документи на житло в двох примірниках - оригінал та завірену нотаріусом копію;
2. Посадова особа зобов'язана прийняти, перевірити  законність, визначити повноту прийнятих документів і зареєструвати в журналі; 
3. Записати в журнал вхідних документів адреса квартири та ПІБ власників реєстрованого об'єкта нерухомості;
4. Зробити на право-який визначає документі і на копії відповідні реєстраційні записи і позначки; 
5. Копії всієї правовстановлюючої документації з внесеними в них записами залишаються в БТІ для продовження процедури оформлення в Держреєстрі нерухомості. 

Реєстраційні книги Держреєстру створюються для кожного населеного пункту України окремо, і записи в них ведуться в алфавітному порядку.  На руки власнику  квартири видається реєстраційне свідоцтво,  згідно якого він ставати повноправним  власником, а номер свідоцтва вноситься в  державний реєстр нерухомості.  Така процедура здійснюється також для того щоб всі угоди які буду здійснюватись з нерухомістю відповідали законодавству під контролем держави, так як дозвіл громадян на особисте житло закріплене в Конституції  України.
Терміни реєстрації права власності 
Процедура проводиться в межах від 3, але не більше 10 днів.  Вартість визначається розмірами держмита та вартістю юридичних послуг яку пропонує «Захист»

Чому обирають Адвокатське Об’єднання «Захист» ? 
Перевага співпраці з Адвокатським Об’єднанням  «Захист» полягає в відкритості надання юридичних послуг, у нас немає секретів від своїх клієнтів.  Адекватна ціна на наші послуги також доступна для фізичних осіб.  Крім того, ми працюємо впритул з клієнтами, що скорочує терміни отримання результатів.  
Від нас ви отримаєте
1. Правовстановлюючі документи 
2. Цінні папери на нерухомість
3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок) 
Заощадите:
1. Час 
2. Нерви 
3. Гроші
За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію:  0800-40-33-03, 
або за телефонами  094-945-31-39, 063-455-81-62, 050-800-09-77.
Будемо раді Вам допомогти!