Реєстрація права власності на новобудову

Придбання квартири в новобудові обходиться на порядок дешевше.  Важливо приділити увагу документальному оформленню прав.  Альтернативний спосіб підтвердити їх відсутня.  Оформлення власності на квартиру в новобудові-процес складний, самостійно його важко без належної підготовки реалізувати.  Необхідно звертатися в БТІ, ряд інших інстанцій.  За невелику суму юридична компанія «Документи» допоможе уникнути помилок, підготувати все необхідне. 

Навіщо потрібна реєстрація прав власності на новобудову
Сплачена повна вартість нерухомості ще не означає наявності прав власності.  Підтвердити такі можна тільки після отримання відповідної паперу.  Згідно із законодавством, здійснювати процедуру можна через державний орган на вибір або у посадової особи (нотаріус).  При відсутності досвіду потрібно звернутися в спеціалізовану консультацію. 
Техпаспорт на нерухомість, акт прийому-передачі і всього цього недостатньо для інших документів підтвердження права володіння майном.  Необхідне внесення відповідного запису в Держреєстрі.  
Порядок проведення оформлення власності на нерухомість в новобудові Деякі громадяни бажають самостійно реалізувати процедуру.  
Але довірити оформлення у власність квартири в новобудові краще професіоналам.  

Сам процес включає такі етапи:
1.звернення до державного органу реєстрації прав;  
2.підготовка пакету документів;  
3.оплата державного мита; 
4.перевірка документів співробітниками;  
5.отримання свідоцтва на руки.  

Виглядає все просто. Але на ділі оформлення у власність квартири в новобудові - це задача нетривіальна.  В першу чергу через кількість  документів.  Знадобиться більше десятка позицій Підготувати їх самому важко.  А особливо при відсутності досвіду.  Для подачі документів в спеціальні органи потрібно відстояти велику чергу.

Документи для реєстрації прав власності в новобудові: 
1. Заява від власника; 
2. Копія ІПН; 
3. Технічний паспорт на квартиру;
4. Квитанція (видається забудовником); 
5. Інвестиційний договір або його аналог; 
6. Виписка з реєстру інвесторів будівництва;  
7. Акт прийому-передачі; 
8. Копії документів; 
9. Квитанції про оплату виписки. 

Означений вище список - підсумковий.  Щоб отримати право власності на квартиру в новобудові знадобляться документи від забудовника:
1.підтвердження виникнення,
2.реєстрації та передачі прав на ділянку землі;  
3.дані про присвоєння квартирі поштової адреси;  
4.повний перелік інвесторів;  
5.заяву на реєстрацію.  

Де оформити нерухомість в новобудові 
Оформлення права власності на квартиру самостійно має на увазі звернення до Держреєстру або до посадових осіб.  Стандартна ціна при зверненні до державного реєстратори визначається індивідуально.
Можна звернутися:
1.до виконкому місцевої ради;  
2.в адміністрацію;  
3.до нотаріуса. 

Вартість оформлення квартири в новобудові
Ціна на оформлення квартири в новобудові у власність може відрізнятися.  Вартість послуги визначається індивідуально, залежно від площі житла, терміновості і наявності всіх документів,  варто забувати про необхідність оплатити адміністративний   збір.  

Терміни оформлення 
Рахуються тільки робочі дні. Вихідні, свята не рахуються.  Існує і «бліц» оформлення за кілька днів.  Але вартість буде значно більше, для більш детальної інформації про терміни і вартість ви можете зв'язатися з нашими фахівцями по вказаному телефону або замовити дзвінок.   
Переваги оформлення квартири в новобудові від Адвокатського об’єднання  «Захист»
Самостійна підготовка документів, вирішення інших завдань потребує багато часу.  Звернувшись в нашу компанію, ви зможете:
1. заощадити час;  
2. уникнути необхідності вникати в юридичні нюанси і тонкощі;  
3. витратите мінімум грошей. 
Після співпраці на виході клієнт отримує повний пакет правовстановлюючих документів, цінних паперів та можливість розпоряджатися майном на свій розсуд.  Ми гарантуємо 100% результат, маємо значний досвід роботи (більше 10 років). 

Як ми працюємо:
- клієнт залишає заявку, менеджер надає консультацію;  
- укладається договір;  
- протягом короткого проміжку часу клієнт отримує на руки всі документи.  
Зателефонувати в офіс можна самостійно.
Крім оформлення прав ми пропонуємо широкий спектр інших послуг юридичного характеру.  Досвідчені юрити вирішать проблеми з мінімальною участю сторони клієнта.  
Від нас ви отримаєте
1. Правовстановлюючі документи 
2. Цінні папери на нерухомість
3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок) 
Заощадите:
1. Час 
2. Нерви 
3. Гроші
За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію:  0800-40-33-03, 
або за телефонами  094-945-31-39, 063-455-81-62, 050-800-09-77.
Будемо раді Вам допомогти!