Реєстрація права власності на квартиру

Реєстрація права власності на квартиру

Набуття права власності є вкрай актуальною процедурою, яку виконують реєстрацією в Єдиному Державному Реєстрі Нерухомості (ЕДРН).

Що таке право власності на квартиру?

Право власності дає можливість здійснювати будь-які дії з нерухомістю в рамках законодавства, а саме:

1. здавати в оренду;

2. робити реконструкцію або капітальний ремонт;

3. використовувати в якості застави по кредитних зобов'язаннях;

4. використовувати в якості статутного капіталу;

5. здійснювати операції купівлі продажу; дарувати або заповідати.

Просто вступ у володіння не можна вважати завершеним. Без оформлення права власності в ЕГРН, колишній власник має можливість неодноразово продати квартиру іншим людям, які своєчасно виконавши реєстрацію, стануть повноправними власниками.

Де реєструвати право власності на квартиру?

Реєстрація права власності на квартиру відбувається в бюро технічної інвентаризації (БТІ). Для оформлення квартири власникам необхідно зібрати пакет документів і віддати їх в БТІ через багатофункціональний центр муніципальних послуг (МФЦ), що полегшує громадянам оформлення свідоцтва про реєстрацію права на придбану квартиру.

Коли і кому необхідно реєструвати право власності в БТІ?

У зв'язку з тим, що існують різні умови вступу у володіння, для кожного виду передбачається свій пакет документації для реєстрації в ЄДРН . Всі витрати, пов'язані зі збором документів і оформленням права власності, оплачує здобувач.

У базовий набір документів входять:

1. Документ, що засвідчує особу реєстрованого власника квартири;

2. Техпаспорт нерухомого об'єкта;

3. Кадастровий паспорт квартири;

4. Документи, що підтверджують права власника на реєстрацію (купча, дарча, заповіт;

5. Квитанцію про сплату державного мита;

6. Довідка про сімейний стан з ЖКГ;

7. Відмова у письмовій формі від осіб, які претендують на квартиру як спадкоємці другої черги.

Базові документи копіюються і зберігаються в трьох примірниках, а додаткова документація подається на реєстрацію у вигляді оригіналів і ксерокопій.

В Адвокатському Об’єднанні «Захист» , ви також можете оформити право власності на новобудову. Для оформлення права власності при укладенні угоди купівлі продажу в компанію надається нотаріально завірена копія договору.

Порядок реєстрації права власності на квартиру:

1. Заявник зобов'язаний, уявити в БТІ право визначають документи на житло в двох примірниках - оригінал та завірену нотаріусом копію;

2. Посадова особа зобов'язана прийняти, перевірити законність, визначити повноту прийнятих документів і зареєструвати в журналі;

3. Записати в журнал вхідних документів адреса квартири та ПІБ власників реєстрованого об'єкта нерухомості;

4. Зробити на право-який визначає документі і на копії відповідні реєстраційні записи і позначки;

5. Копії всієї правовстановлюючої документації з внесеними в них записами залишаються в БТІ для продовження процедури оформлення в Держреєстрі нерухомості.

Реєстраційні книги Держреєстру створюються для кожного населеного пункту України окремо, і записи в них ведуться в алфавітному порядку. На руки власнику квартири видається реєстраційне свідоцтво, згідно якого він ставати повноправним власником, а номер свідоцтва вноситься в державний реєстр нерухомості. Така процедура здійснюється також для того щоб всі угоди які буду здійснюватись з нерухомістю відповідали законодавству під контролем держави, так як дозвіл громадян на особисте житло закріплене в Конституції України.

Терміни реєстрації права власності

Процедура проводиться в межах від 3, але не більше 10 днів. Вартість визначається розмірами держмита та вартістю юридичних послуг яку пропонує «Захист».

Чому обирають Адвокатське Об’єднання «Захист» ?

Перевага співпраці з Адвокатським Об’єднанням «Захист» полягає в відкритості надання юридичних послуг, у нас немає секретів від своїх клієнтів. Адекватна ціна на наші послуги також доступна для фізичних осіб. Крім того, ми працюємо впритул з клієнтами, що скорочує терміни отримання результатів.

Від нас ви отримаєте

1. Правовстановлюючі документи

2. Цінні папери на нерухомість

3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок)

Заощадите:

1. Час

2. Нерви

3. Гроші

За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію: 0800-40-33-03,

або за телефонами 094-945-31-39, 063-455-81-62, 050-800-09-77.

Будемо раді Вам допомогти!