Виписка з реєстру нерухомості

Виписка з реєстру нерухомості

У сучасних умовах нерухомість є однією з головних складових життя людини. Угоди з квартирами і будинками вимагають ретельної підготовки і обов'язкового дотримання процедури реєстрації, яка здійснюється на державному рівні. В даний час шахрайські схеми з апартаментами набувають все більш витончений характер. Нерідко здійснюється продаж житла по підробленої довіреності при потуранні нотаріусів. Недобросовісні ділки, отримавши зазначену папір, в короткий термін відновлюють реєстраційне свідоцтво на будинок або замовляють послугу за його оцінкою. Аферисти з легкістю виготовляють фальшиві папери, видаючи чужі апартаменти за свою власність, а також відчужують квартири в будинках, непридатних для житла. З метою мінімізації подібних ризиків при складанні угоди з вищевказаними об'єктами продавцю необхідно мати виписку (витяг) з державного реєстру майнових прав на нерухоме майно.

Що таке виписка з реєстру нерухомості?

Документ, що підтверджує, що житло зареєстровано в установленому законом порядку. Інформація з державного реєстру прав на нерухоме майно надається в рамках дотримання принципу захисту персональних даних. Звернувшись до реєстраційного органу, заявник отримує наступний перелік відомостей про об'єкт:

1. призначення (тип);

2. реєстраційний номер;

3. місцезнаходження;

4. хто є власником;

5. до якої форми власності відноситься;

6. розмір належних співвласникам часткою (в разі належності житла до категорії спільної часткової власності) ;

7. порядок переходу і процедура припинення речового права;

8. період дії речового права;

9. індивідуальні характеристики (площа, кількість кімнат, поверх тощо);

10. номер і дата видачі документа.

Ведення бази даних по квартирам і будинках, які знаходяться на територій України відноситься до компетенції органів Міністерства Юстиції.

Для чого потрібна виписка з реєстру прав на нерухомість України?

Запит інформації по нерухомості стає актуальним не тільки в період необхідності здійснити операцію з житлом, коли важливо упевнитися в правомочності власника або дізнатися детальні відомості про об'єкт. Дані з Укрдержреєстру необхідні і при оформленні спадщини, щоб юридично грамотно здійснити перехід права власності від попереднього власника майна до нового. При кредитуванні в банку потенційний позичальник зобов'язаний надати відомості про те, що він володіє тими чи іншими об'єктами, міцно пов'язаними з землею, і які згодом будуть виступати в якості заставного майна. У деяких випадках виписка з держреєстру нерухомості може запитуватися зацікавленою особою в аналітичних / комерційних цілях. Відомості з бази даних має право вимагати і контролюючі органи (прокуратура, суд), щоб упевнитися в наявності / відсутності у боржника квартири та інших житлових об'єктів.

Умови отримання виписки з реєстру.

Формально документ підлягає видачі зацікавленій особі, якщо об'єкт був офіційно зареєстрований. В іншому випадку будь-які угоди з житлом носять незаконний характер.

Виписка з реєстру прав нерухомості може бути отримана з ініціативи:

1. власника майна або уповноваженого ним представника;

2. суб'єкта, в інтересах якого установлено обтяження об'єкта;

3. правонаступника (щодо комерційних структур), спадкоємця (щодо громадян) або уповноваженого ним представника;

4. співробітника контролюючого органу (служба судових приставів, прокуратура та інше).

Що стосується витягів (витяг) з бази даних по апартаментах, то вони видаються відразу ж після реєстрації майна. Зацікавленій особі можуть відмовити в отриманні виписки, якщо буде встановлено такі факти:

1. в заяві були допущені помилки;

2. запит ініційований неналежним суб'єктом;

3. заявник не представив співробітникові реєстраційного органу документ про оплату збору за підготовку інформації, яка запитується.

Після усунення вищевказаних недоліків особа має право повторно витребувати відомості, що містяться в держреєстрі.

Порядок отримання інформації з державного реєстру прав на нерухоме майно.

Заявнику досить запросити відомості одним із таких способів:

1. за допомогою особистої подачі документів паперового формату в реєстраційного орган;

2. за допомогою адресації документів паперового формату в реєстраційного орган поштою; .

3. за допомогою заповнення заявки в режимі он-лайн на спеціалізованому Інтернет - порталі реєстраційного органу.

Зміст запиту в документальному та електронному варіанті має бути ідентичним.

Питання про надання відомостей з держреєстру зацікавленій особі або відмову в таких вирішується не пізніше 2 тижневого терміну з моменту звернення. Отримані заявником відомості дійсні протягом 3 місяців.

Перелік документів, необхідних для отримання інформації з державного реєстру прав на нерухоме майно.

Законодавство України передбачає, що для оформлення виписки зацікавлена особа повинна подати:

1. Заява встановленої форми;

2. Реєстраційні папери на апартаменти (свідоцтво про право власності, дарування, угоду про купівлю -продаж);

3. Паспорт громадянина заявника;

4. Техпаспорт і код власника житла.

Додатково заявник повинен додати квитанцію (довідку) про оплату послуги з підготовки запитуваних відомостей.

5 причин обрати нас.

Оформлення угоди з нерухомістю передбачає попереднє отримання інформації, що міститься в Укрдержреєстрі. Процедура отримання відомостей з бази даних по житлових апартаментів пов'язана з проходженням бюрократичних перешкод, які вимагають додаткового часу.

У деяких випадках виникає необхідність звернення до судових інстанцій. Адвокатське об’єднання «Захист» готове запропонувати послугу з оформлення запиту до відповідної інстанції і гарантувати клієнтові отримання виписки з держреєстру в максимально короткі терміни.

Звертаючись до нас, ви:

1. отримаєте можливість консультації по питаннях, що Вас цікавлять;

2. звільняєтесь від необхідності особисто займатися підготовкою документів в реєстраційний орган;

3. отримаєте той результат роботи, який відповідає індивідуальним побажанням;

4. отримаєте можливість представництва інтересів в державних інстанціях;

5. зекономите час і гроші.

Від нас ви отримаєте

1. Правовстановлюючі документи

2. Цінні папери на нерухомість

3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок)

Заощадите:

1. Час

2. Нерви

3. Гроші

За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію: 0800-40-33-03,

або за телефонами 094-945-31-39, 063-455-81-62, 050-800-09-77.

Будемо раді Вам допомогти!