Як оформити технічний паспорт на котедж або житло в багатоквартирному будинку?
Технічний паспорт на нерухомість - документ, який включає в себе дані про станом об'єкта нерухомості. У ньому відображена наступна інформація: площа, розмір, поверховість, дати зведення і проведення капітального ремонту: характеристики покрівлі, фасаду і фундаменту нерухомості. Оформлення займається БТІ.
Зробити технічний паспорт квартиру. будинок або на будь-яке інше нерухоме майно мають право інженери, які мають відповідну освіту і кваліфікаційний сертифікат, оскільки це дуже відповідальна робота. Інженери нашої компанії готові допомогти вам і провести первинну або вторинну інвентаризацію вашого нерухомого майна.
Коли необхідний техпаспорт?
Він необхідний у таких випадках вступ в право успадкування оформлення права власності на нерухомість; приватизація житла; виділ або розділ майна; узаконення самовільної будови.
Чим первинна інвентаризація нерухомості відрізняється від вторинної ?
Первинною інвентаризації підлягає виключно житло в новобудові (квартира і зведений котедж, будинок), в той час як вторинної - будь-яка нерухомість. В ході вторинної інвентаризації відображаються всі зміни, які були зроблені власником житла, або фіксується їх відсутність.
Що собою являє технічний вид інвентаризації нерухомості?
Це роботи по обмірами та обстеженням споруди з занесенням всіх параметрів в спеціальний документ.
Які документи потрібні вам для первинної інвентаризації нерухомості?
1.заяву від вас як від особи власника об'єкта нерухомого майна;
2.оригінали паспорта та ІПН, а також Фото копії;
Якщо ви хочете провести первинну інвентаризація нерухомості як юридична особа, то вам будуть потрібні фотокопії реєстраційних документів і тих, які підтверджують ваші повноваження.
1.документ-дозвіл на будівельні роботи, який зареєстрований в Інспекції Державного Архітектурно-будівельного контролю;
2.документ, який містить інформацію про присвоєння фактичної адреси будівельного об'єкту (довідку);
3.правовстановлюючі документацію на землю, яка підтвердить цільове призначення землі.
Які документи потрібні вам для поточної (вторинної) інвентаризації нерухомості?
1.Заяву від вас як від особи власника об'єкта нерухомого майна;
2.документ, який містить інформацію про балансову вартість будівельного об'єкта (довідку, необхідно для юридичних осіб);
3.оригінали паспорта та ІПН, а також їх фотокопії;
4.правовстановлюючі документацію на будівлю (приміщення);
5.технічний паспорт в оригіналі;
Якщо ви хочете провести поточну інвентаризацію як юридична особа, то вам будуть потрібні фотокопії реєстраційних документів і документів, які підтверджують ваші повноваження як керівника фірми.
Які види технічних паспортів ми можемо оформити для вас?
1.на квартиру;
2.на дім;
3.на новобудову;
4.технічний паспорт на будь-нежитлова будівля (приміщення).
Процедура оформлення технічного паспорта дуже проста:
1.виклик і приїзд інженера;
2.вимірювальні роботи на об'єкті;
З.заповнення технічного паспорта.
Якщо у вас виникають складнощі з оформленням необхідних довідок і дозволів, не втрачайте час - звертайтеся в Адвокатське об’єднання «Захист».
Не знаєте як зробити технічний паспорт нерухомість? Ми будемо раді допомогти Вам в цьому питанні.
Від нас ви отримаєте
1. Правовстановлюючі документи
2. Цінні папери на нерухомість
3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок)
Заощадите:
1. Час
2. Нерви
3. Гроші
За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію: 0800-40-33-03.
Будемо раді Вам допомогти!