Оцінка будинку

Оцінка будинків

Оцінка ринкової вартості будинку необхідна для проведення угод купівлі або продажу майна, прийняття спадщини, оформлення кредиту. Експертна оцінка проводиться незалежними експертами і має для всіх учасників угоди повну юридичну силу. Оцінка вартості будинку проводиться для того, щоб обчислити суму податку, яким обкладає будь-яка юридична угода з нерухомістю.

Оцінка вартості житлового будинку дозволяє визначити його реальну ціну і уникнути обмеження прав як продавців, так і покупців нерухомості

Вам потрібна термінова оцінка будинку в селі? Ми готові допомогти вам в цьому і взяти всі турботи по визначенню вартості сільського будинку або згорілого об'єкту в свої руки. Звертаючись до професіоналів, ви тим самим страхуєте себе від проблем, які можуть виникнути під час укладення угод з нерухомістю.

Як проводиться оцінка будови: основні методи

Виділяють кілька методів для визначення ринкової ціни нерухомості:

1.витратний;

2.прибутковий;

3.дисконтування потоків грошей;

4.порівняльний.

Якщо оцінка будівель відбувається методом капіталізації доходу, в такому випадку визначається ринкова ціна об'єкта виходячи з періоду його окупності. Такий метод рідко використовують при визначенні вартості заміського будинку, масове застосування він знайшов в комерційній нерухомості.

Витратним підходом експерти користуються в тому випадку, якщо потрібно визначити ціну дачного будинку з земельною ділянкою. Цей метод заснований на підрахунку витрат на покупку земельної ділянки, на проведення всіх необхідних комунікацій до нього, будівництво будівлі з урахуванням внутрішньої і зовнішньої його обробки.

Щоб зробити порівняльну оцінку експерте роблять повне порівняння одного об'єкта з іншим, схожим за місцезнаходження і параметрами.

Найчастіше вони користуються методом дисконтування грошових потоків, який дозволяє розрахувати величину майбутніх фінансових надходжень в разі продажу нерухомості.

Щоб провести повну оцінку дерев'яного будинку, бажано використовувати всі методи.

Навіщо потрібно визначати вартість?

Незалежна оцінка будинку проводиться при:

1.розділі майна;

2.продажу певної частки будинку або всього об'єкта;

3.зверненні в банк за кредитом;

4.іпотеці;

5.укладанні шлюбного контракту;

6.оформленні страховки;

7.судових суперечках.

Для нотаріуса вартість будови визначається при оформленні у спадок прав власності, а для банку-для передачі об'єкта під заставу при отриманні кредиту.

Хто має право визначати вартість об'єкта?

Цим займається незалежний експерт, який має відповідну ліцензію. Оцінювач повинен обов'язково складатися в СРО і мати поліс, який підтверджує страхування його цивільно-правової відповідальності.

Власники багатоквартирного будинку зазвичай самостійно вибирають експерта, орієнтуючись на вартість його послуг і на репутацію. Після проведення роботи, експерт видає звіт по оцінці житлового будинку.

Які необхідно надати документи?

При експертній оцінці будівель під час розрахунку вартості будівництва також визначається ціна земельної ділянки, на якій знаходиться об'єкт.

Для проведення експертної оцінки надається наступні документів:

1.технічний паспорт на будинок БТІ

2.ІПН (ідентифікаційний номер платника податків);

3.правовстановлюючий документ, юридично підтверджує право власності: договір дарування, купівлі-продажу, рішення суду або договір міни;

4.копія паспорта власника будинку. Якщо власник помер, тоді надається свідоцтво про смерть, паспортні дані спадкоємця і документ, що підтверджує родинний зв'язок спадкоємця з померлим.

Для розрахунку вартості земельних ділянок потрібно надати:

1.акт права власності на землю. Якщо в державному акті не міститься кадастровий номер ділянки, тоді потрібна довідка про присвоєння номера;

2.паспорт власника земельної ділянки.

Не знаєте де замовити оцінку недобудованого будинку? Адвокатське об’єднання «Захист» надає послуги незалежного оцінювання для різних об'єктів: побудованого будинку, нерухомості після пожежі, об'єктів без земельної ділянки і певних під знесення. Допоможемо зробити оцінку будинку в Одесі і не тільки.

Від нас ви отримаєте

1. Правовстановлюючі документи

2. Цінні папери на нерухомість

3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок)

Заощадите:

1. Час

2. Нерви

3. Гроші

За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію: 0800-40-33-03.

Будемо раді Вам допомогти!