Введення в експлуатацію понад 300 кв. м

Введення в експлуатацію приміщень з великою площею - понад 300 м2

Процес зведення будь-якого будинку супроводжується підготовкою великої кількості довідок, завдяки яким узгоджуються особливості процедури, а також узаконюється її закінчення . Введення об'єкта в експлуатацію вважається останньою стадією зведення, після якої законодавство дозволяє оформляти право власності, підключати ті чи інші комунікаційні системи. Введення будинків в експлуатацію - обов'язковий момент, що підтверджує можливість повноцінного функціонування споруди, виконання всіх необхідних дій і правильне оформлення.

Введення будівлі в експлуатацію характеризується спеціальною процедурою, яка включає:

1.Повну перевірку готовності;

2.Перевірку всіх проведених етапів, їх правильність.

Порядок введення в експлуатацію будівель і споруд встановлений в законодавстві України. Залежно від складності, класу передбачається отримання офіційного документу.

Введення в експлуатацію приміщень з великою площею понад 300м2

Будівництво приміщень з великою площею, яка перевищує 300 м2, відноситься до 4-5 категорії складності. До цієї групи відносяться такі споруди:

1.Багатоквартирні житло будинку;

2.Станції заправного типу;

3.Приміщення торгового характеру;

4.Нежитлові будівлі;

5.Готелі.

Акт введення об'єкта в експлуатацію, (нового або реконструйованого будинку) як і сертифікат відповідності, підтверджують готовність до функціонування. Але, такі підтвердження, в тому числі на адміністративні будівлі, можна отримати тільки після проходження офіційної процедури.

Процедура

Процес завершення будівництва включає:

1.Підрядник в письмовому вигляді оповіщає власника про те, що він виконав усі роботи будівельного характеру;

2.Власник, в свою чергу, проводить інвентаризацію технічного напряму (для закінченого будівництвом об'єкта такий момент проводять фахівці БТІ або представники ліцензованої організації, які роблять фактичні виміри всіх параметрів конструкції);

3.В результаті проведення інвентаризації новобудови, виробничої будівлі видається технічний паспорт, в якому зазначено стан будівлі, площі і обсяги;

4.Оформляється акт дій, що були виконані - влаштування фундаментів, спорудження конструкцій несучого типу, виконання підготовчих робіт, фасадні роботи та інші (в обов'язковому порядку завіряється проектувальником, замовником, підрядником і, в разі страхування зведення, визначеною страховою компанією);

5.Збираються всі довідки, які мають відношення до організації, що займалася будівництвом.

6.Протягом 3 днів, створюється експертна комісія (до складу входять представники організації з проектування і замовник) - перевірка будівель і споруд, цеху, багатоквартирного житлового будинку здійснюється протягом 4 днів. Комісія робить аналіз відповідності споруди проектному плану, нормам містобудівного типу.

Незалежно від того, яке споруда була побудована - ресторан, торговий центр, склад, таунхаус або інший тип, якщо його обсяг перевищує 300 м2, вищевказані кроки є обов'язковими для підготовки до офіційного функціонування конструкції. Без виконання цих дій неможлива передача ключів власникам, заселення та оформлення прав власності.

Адвокатське об’єднання «Захист» оперативно виконає всі вищевказані дії, результативно збере потрібні довідки, а також надасть клієнту офіційні документи про здачу конструкції.

Як здати багатоквартирний будинок в експлуатацію?

Така споруда або частини об'єкта теж входять в групу 4-5 категорії складності, тому для всіх конструкцій даної групи процес узаконення включає зазначені вище етапи процедури, а також попередню підготовку документів.

Документи:

1.Містобудівна розрахунок;

2.Містобудівні обмеження, а також умови. (Для отримання цього документу потрібно подати заяву до міської ради, додати копію довідки про право власності на земельну ділянку, схему його розташування, викопіювання 1: 2000, фото фіксацію даної ділянки, кадастровий план, а також вищевказаний розрахунок містобудівного типу) ;

3.Проектна документація на роботи будівельного типу;

4.Експертиза документації.

Всі перераховані документи потрібні для подачі до інспекції державного архітектурно - будівельного контролю, яка є уповноваженим органом в вашої області і приймає документи для здачі тих або інших зведення в використання.

Після збору документації, виконання всіх необхідних дій щодо перевірки споруди, слід підготувати і здати в ДАБІ такі документи:.

1.Акти на земельну ділянку, що підтверджують право власності на нього (договори купівлі - продажу, державні акти на право власності, договору оренди, договору суnерфіція та інші документи);

2.Документи, що підтверджують правильність дотримання всіх умов технічного напряму при будівництві, а також регламентів;

3.План земельної ділянки;

4. Дозвіл на право виконання дій по зведенню.

Після цього в ДАБІ подається заява, а також комплект зазначених документів, в результаті чого представники організації перевіряють акти, на протязі 10 днів видають документ про дозвіл (сертифікат, що видається в одному примірнику замовнику) або негативну відповідь - відмова.

На якому етапі будівництва можна здати будинок

Згідно з державними нормами будуєте характеру, здати будівлю можна тільки після будуть виконані всі необхідні роботи для подальшого використання і функціонування. При зверненні до уповноваженого органу, з усіма довідками для здачі конструкції в роботу, після перевірки і наявності тих чи інших невідповідностей, замовник отримає негативну відповідь-затримка здачі будинку в експлуатацію по обґрунтованим причин. Тільки на стадії фінального завершення можна почати підготовку процедури.

Вартість і терміни введення в експлуатацію об'єктів більше 300 м2

Оформлення всіх актів обумовлено певною платою, яка може варіюватися в залежності від складності, характеру. Послуги з виготовлення технічного паспорта, експертної документації в різних компаніях відрізняються, тому точна ціна таких моментів залежить від багатьох факторів.

-Для промислових об'єктів або інших з площею понад 300 м2-вартість становитиме 4,6 мінімальних заробітних плат, а 5 категорія складності -5,2 зарплат.

Ухвалення рішення здійснюється представниками ДАБІ протягом часу, що не перевищує 10 днів.

При відсутності певних знань в цій сфері варто довірити вирішення такого питання справжнім професіоналам своєї справи кваліфікований юристам Адвокатського об’єднання «Захист», які швидко і ефективно вирішать питання з позитивним результатом для замовника. Адвокатське об’єднання «Захист» підтвердила свій професіоналізм, тому переваги співпраці перевірені на практичному досвіді.

Від нас ви отримаєте

1. Правовстановлюючі документи

2. Цінні папери на нерухомість

3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок)

Заощадите:

1. Час

2. Нерви

3. Гроші

За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію: 0800-40-33-03.

Будемо раді Вам допомогти!