Введення в експлуатацію до 300 кв. м

Здача будинку в експлуатацію

Введення в експлуатацію житлового будинку до-завершальний і обов'язковий етап будь-якого будівництва. Без цього в будівлі офіційно не можна вести ніяку діяльність, його не можна подарувати або залишити у спадок. Отримання відповідного висновку Державної архітектурно-будівельної інспекції підтверджує належний рівень будівництва, відповідність будівельним нормам, коректну прокладку комунікацій. Тобто приміщення повністю придатне для проживання.

Введення приватного будинку в експлуатацію

Приватний будинок відноситься до 1-ої групи нерухомості, якщо має не більше двох поверхів і площа до 300 кв.м. Коли дані критерії здачі порушені в бік збільшення, будівля класифікується як 2-га група (багатоквартирний будинок або громадська споруда), що може викликати проблеми з документацією. Введення в експлуатацію нежитлового приміщення процедурно відбувається так само., Але норми, що вимагають відповідності, дещо інші. Так що перед початком будівництва потрібно чітко визначитися, яка категорія будівлі вийде по завершенню, щоб введення будинку в експлуатацію не викликав проблем. Також до 1-ої групи належить гараж, дача, господарська будівля, садові будиночки.

Порядок введення в експлуатацію

З фіналом будівельних робіт у Держар.буд.інспекції слід отримати дозвіл на введення в експлуатацію. Для цього в ДАБІ подається декларація про введення об'єкта в експлуатацію житлового будинку. Це робить особисто або за допомогою пошти і рекомендованого листа. До декларації додаються документи на здачу будинку в експлуатацію.

Які документи потрібні, щоб здати будинок в експлуатацію:

1.правовстановлюючі документи на ділянку вашого об'єкта;

2.техласпорт;

3.заяву на здачу індивідуального житлового будинку, підписана власником земельної ділянки і власником об'єкта.

Скільки триває процедура реєстрації - до 10 днів. У цей період інспекція повинна зареєструвати декларацію, Форма, або бланк, для заповнення розміщені на сайті ДАБІ. Це економить час на заповнення документа безпосередньо в відомстві.

Як тільки декларація зареєстрована-слід повідомити органи місцевої влади та пожежну службу про введення нового будинку в загальну систему допустимого для проживання житла. Їм надається копія декларації, на підставі якої відбувається підключення основних комунікацій. Робиться це за правилом в 10-ти денний строк. Після того як отриманий акт введення в експлуатацію, який по факту являється декларацією, реєструється право власності і видається Свідоцтво встановленого державного зразка.

Це всі етапи, які передбачає здача приватного будинку в експлуатацію

Термін здачі будинку в експлуатацію в цілому - +/- близько місяця.

Введення в експлуатацію самовільної будови - умови

Щоб отримати акт про введення самовільно побудованого об'єкта, потрібно пройти через ряд процедур:

1.Провести технічну експертизу при огляді будівлі вона повинна бути повністю добудована з підведеними інженерними комунікаціями. Ваш будинок вимірюють, сфотографують, долучають до справи документи, якщо такі є. Після цього видається паспорт БТІ з відміткою про проведений техогляд.

Важливо: для цього потрібно мати підтверджуючі право власності документи на об'єкт і земельну ділянку;

1.Подати заяву в ДАБІ, усунути виявлені при техогляді порушення і заповнити декларацію про завершеності будівництва;

2.Зареєструвати право власності.

Все це ви можете зробити самостійно або за дачної амністії, за спрощеною процедурою за допомогою наших фахівців.

Найбільш поширені питання

1.Що буде, якщо не здати будинок в експлуатацію?

Вас не підключать до центральних інженерних мереж і систем. Ви не зможете оформити право власності та відповідно продати або передати своє майно.

2.Навіщо здавати?

Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у чинній версії 2018 року, проходження даної процедури є обов'язковою для всіх будівель, в тому числі гаражів і дачного будинку. В іншому випадку за рішенням суду об'єкт може бути оштрафований (наприклад за користування комунікаціями без дозволу на підключення до них), а в деяких випадках навіть знесений.

3.Як здати житловий будинок?

Все докладно описано вище.

4.Чи можна оформити акт без дозволу на будівництво?

Це відбувається в порядку узаконення самовільної будови . Про це також йшлося вище.

5.Як швидко готується рішення?

Від одного місяця, якщо у регулятора не буде претензій до об'єкта. В іншому випадку це розтягується в часі до тих пір, поки не будуть виконані всі вимоги.

6.Що якщо будинок після реконструкції або після капітального ремонту?

Все залежить від ступеня змін технічних параметрів і внутрішніх комунікацій. Якщо потрібно висновок будівельно-архітектурної інспекції, процедура стандартна.

7.Чи можлива експлуатація недобудованого будинку?

Ні.Немає законних підстав для підключення до водопроводу і каналізації. А також укладення про безпеку знаходження всередині.

8.Чим загрожує несвоєчасна здача?

У приватному будівництві такий термін не фігурує. У комерційної нерухомості невиконання умов, гарантованих інвесторам, в плані термінів загрожує розглядом. І навіть вимогою компенсацій через суд.

9.Чи реально отримати акт самостійно?

Цілком. Якщо у вас є час на боротьбу з бюрократичною машиною або ви впевнені в строгому дотриманні норм в будівництві. Але звернення до професіоналів значно скорочує терміни видачі повного пакета документів, береже ваш час і нерви. А також спрощує процедуру підбиття об'єкта під технічні вимоги.

10.Скільки коштує звернення в Адвокатське об’єднання «Захист»

Ціна залежить від обсягу необхідної допомоги і виду послуг. Також більш детальну консультацію можна отримати по телефону.

Від нас ви отримаєте

1. Правовстановлюючі документи

2. Цінні папери на нерухомість

3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок)

Заощадите:

1. Час

2. Нерви

3. Гроші

За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію: 0800-40-33-03.

Будемо раді Вам допомогти!