Присвоєння поштової адреси

Зведення будь-якої споруди на земельній ділянці передбачає необхідність привласнити адресу об'єкту нерухомості. Даний ідентифікатор присвоюється житловим, господарським, адміністративним, промисловим та іншим спорудам. Без нього неможливо отримати дозвіл на подальшу діяльність.

Залежно від потреби, реєстрація місцезнаходження виражається у присвоєні:

1.Поштової адреси - дозволяє провести первинну реєстрацію нерухомості і виконувати будь-які дії з нею в подальшому.

2.Будівельної адреси - його привласнюють на час будівництва, а також для тих об'єктів, які мають статус незавершеного будівництва в момент реєстрації прав.

В окремих випадках може знадобитися зміна раніше зареєстрованого місця розташування.

Щоб не витрачати власний час власник нерухомості може звернутися за необхідними послугами в Адвокатське об'єднання «Захист», яке допоможе вирішити будь-яке питання, пов'язаний з підтвердженням прав власності та інших проблемних моментів.

Порядок присвоєння поштової адреси

Весь процес підтвердження місця розташування можна відобразити у вигляді таких етапів:

1.Консультування клієнтів, що звернулися;

2.Уточнення потреби, рекомендації щодо вирішення проблемних питань;

3.Підготовка необхідної документації (а також допомога в отриманні відсутніх форм ;

4.Подача заявки в Центр надання послуг:

5.Супровід запиту на етапі його розгляду в держ. органах, усунення помилок і недоліків при їх виявленні;

6.Отримання оригіналу рішення про присвоєння.

Перелік необхідних документів для присвоєння адреси

Пакет, необхідних для реєстрації будівельного і поштового адрес документів, відрізняється. Тому, звернувшись за юридичною консультацією, замовник зможе уникнути проблем з підготовкою потрібних бланків і форм.

Щоб отримати будівельний ідентифікатор місця розташування, потрібно надати:

1. Заява за затвердженою формою, що містить запит про присвоєння.

2. Техпаспорт, який підтверджує, що земельна ділянка знаходиться у власності особи або дає дозвіл на його використання (оригінал і копія) .

3. Копія паспорта громадянина України (тільки для фізичних осіб), нотаріально завірена .

4. Нотаріально завірена копія виписки з Держреєстру (тільки для юр.осіб та підприємців).

5. Оригінал проектної документації по будівництву на земельній ділянці.

Для присвоєння поштової адреси будуть потрібні:

1. Заява.

2. Документ, що підтверджує обґрунтованість володіння або користування землею.

3. Завірена нотаріусом копія паспорта (надається фізичними особами).

4. Для юридичних осіб та підприємців потрібно надати нотаріальну до копію виписки з Єдиного держ. реєстру.

5. Техпаспорт.

6. Підтвердження права власності на нерухомість.

7. Підтвердження введення в експлуатацію зведеної споруди.

8. Довідка з Управління економіки, що підтверджує внесення платежу пайової участі, спрямованого на створення інфраструктури.

Вартість і терміни присвоєння адреси

Вартість процедури залежить від того, якими послугами скористається особа яка звернулася.

Повний пакет сервісів складається з:

1.Консультації та збору необхідної документації;

2.Подання запиту до держ. органів;

3.Супровід розгляду заявки;

4.Отримання свідоцтва про присвоєння.

Рішення про призначення місцезнаходження має бути прийнято протягом п'яти робочих днів з моменту реєстрації заявки з боку відповідної державної структури. Протягом цього часу уповноважений орган повинен:

1.Розглянути звернення, яке надійшло;

2.Опублікувати присвоєний адреса на web-Сайті або надрукувати в газеті;

3. Вказати його у всеукраїнському реєстрі.

Переваги співпраці з Адвокатським об’єднанням «Захист»

Адвокатське об’єднання "Захист" має високий рівень довіри серед замовників, тому що:

1.Ми гарантуємо 100% результат;

2.Маємо великий досвід в роботи юридичному консалтингу;

3.Ми єдине Адвокатське об'єднання, офіси яких знаходяться у всіх містах-мільйонниках країни;

4.У компанії працевлаштовані фахівці з найвищим рівнем кваліфікації;

5.Ми забезпечили введення в експлуатацію безліч домів;

6.Пропонуємо можливість віддаленого обслуговування, шляхом замовлення дзвінка через сайт організації;

7.Весь комплекс робіт проводиться співробітниками самостійно, без залучення заказників для усунення виникаючих проблем;

8.Співробітники здійснюють перевірку 2-ох рівнів всієї документації. Це дозволяє виправити помилки, допущені при заповненні бланків;

9. Ми контролюємо всі зміни в законодавстві і дотримуємося усіх вимог щодо подання технічної документації.

Від нас ви отримаєте

1. Правовстановлюючі документи

2. Цінні папери на нерухомість

3. Можливість розпоряджатися своєю нерухомістю (продавати, дарувати, залишати у спадок)

Заощадите:

1. Час

2. Нерви

3. Гроші

За більш детальною інформацією і для попереднього запису на консультацію, звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію: 0800-40-33-03.

Будемо раді Вам допомогти!